Marketingové tipy pre rozbeh aplikácie

Podľa údajov z Startup Grind to môže trvať od 10 do 38 týždňov vybudovať aplikáciu. V tomto časovom rámci množstvo času potrebného na dokončenie projektu do značnej miery závisí od rozsahu aplikácie a počtu zahrnutých funkcií. Vývojári musia prideliť čas na rozsah, UI / UX design, vývoj a beta testovanie.

prototyp.jpg

1. Použite promo kódy
Rovnako ako by ste to urobili pri marketingu akéhokoľvek iného typu produktu, uistite sa, že ste si pred spustením svojej aplikácie uvedomili, že sa pozornosť tretej strany týka tlače, je jedným z najlepších spôsobov, ako dostať slovo do cieľovej skupiny. Ale nemôžete očakávať, že novinári jednoducho narazia na vašu aplikáciu.
Takže, zvýšiť svoje šance na získanie pokrytia tým, že oslovíte tech novinárov. Môžete získať ešte lepšie výsledky tým, že necháte reportérov ísť  vyskúšať vašu aplikáciu cez promo kódy. Promo kódy môžu byť skutočne dodané novinárom pred oficiálnym spustením aplikácie, čo im dáva možnosť vyskúšať funkcie a napísať recenziu.
2. Zostavte si svoje webové stránky
Mnohí potenciálni zákazníci pôjdu na webovú stránku, aby sa dozvedeli viac o aplikácii predtým, než ju stiahnu do svojho zariadenia.
Niektorí zákazníci si radi stiahnu vašu aplikáciu na základe základného popisu aplikácie, ale iní potrebujú viac informácií a chcú mať možnosť kopať oveľa hlbšie. Najlepší spôsob, ako zapojiť  týchto spotrebiteľov je poskytnúť bohatý obsah a rozšírené informácie, ako sú napríklad podrobné funkcie aplikácií a podrobné výhody aplikácií, ktoré uvediete na webstránke.

telefon.jpg

3. Zamerajte sa na správne platformy pre vašu aplikáciu
Publikovanie mobilnej aplikácie nie je zadarmo a bude mať priamy vplyv na rozpočet na vývoj aplikácií. Napríklad, vývojárom, ktorí uverejňujú na Apple App Store je účtovaný ročný poplatok vo výške 99 dolárov. Ak chcete publikovať vlastnú aplikáciu v obchode Google Play, zaplatíte poplatok vo výške 25 dolárov.